خوراکی های مفید برای شفاف شدن
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

خوراکی های مفید برای شفاف شدن مو،پوست،علیه شکنندگی ناخن

 

آیا می دانید با خوردن یک سری از مواد غذایی به راحتی می توانید پوستی شفاف و درخشان داشته باشید؟اما چه خوراکی هایی؟

جوانتر به نظر بیایید





رفع مشکل مولتی مدیا بیلدر در ویندوز 8
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

با سلام خدمت شما من در این پست می خواهم دلیل پخش نشدن مولتی مدیا بیلدر در ویندوز ۸- ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی و ویندوز ۷ - ۶۴ بیتی را بگویم و این مشکل را حل کنم. ویندوز ۸ و ۷ امکانات زیادی دارند که مهم ترین آن ها افکت آن است. و وقتی نرم افزاری اجرا می شود این افکت به نرم افزار منتقل می شود. خیلی از نرم افزار ها از این افکت پشتیبانی نمی کنند که مولتی مدیا بیلدر از این دسته است. و ما هم باید این افکت و تم را برای مولتی مدیا بیلدر غیر فعال کنیم.جهت انجام مراحل به ادامه مطلب مراجع کنید.




نرم افزار محافظت از نرم افزارهای تولیدی شما در مقابل کپی غیر مجاز
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

The Enigma Protector 3.1

 

 

یکی از مشکلاتی که برنامه نویسان و تولید کنندگان نرم افزار معمولا با آن مواجه هستند، کپی برداری غیر مجاز است. به همین دلیل تقریبا تمام تولید کنندگان نرم افزار سعی میکنند تا برنامه های خود را به روش های مختلف قفل گذاری کرده و از کپی آنها جلوگیری کنند. (البته به غیر از برنامه هایی که با لایسنس رایگان ارائه میشوند)



مشاهده ی فایل های فلش با Power Flash Player 2011 1.3 Beta
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

Power Flash Player نرم افزاری قدرتمند و رایگان برای مشاهده ی آسان فیلم های فلش و تصاویر با فرمت های JPG و BMP می باشد.رابط کاربری نرم افزار فوق بسیار راحت و به صورت بصری است و با یک کلیک فایل خود را به برنامه هدایت کنید تا برای شما پخش کند . همچنین شما می توانید از ویژگی های این نرم افزار نظیر توقف ، زوم ، تکرار و ایجاد لیست پخش ، عقب و یا جلو بردن فلش … استفاده کنید . به علاوه می توانید کیفیت تصویر فلش را  تعیین کنید  (کم، متوسط​​، بالا) و یا ویژگی های دیگر نظیر حذف ؛ کپی ، انتقال و یا تغییر نام ، تنظیم سطح شفافیت و … را در دست بگیرید.

در ورژن ۲۰۱۱ ۱.۳ Beta Preview 1 این نرم افزار که امروز در نرم افزرا جوانی برای دانلود قرار گرفته است ویژگی های جدیدی مثل تنظیم شفافیت ، میان برهای صفحه کلید ، صفحه ی نمایش فول اسکرین و افزوده شدن فرمت های تصویری جدید اشاره کرد .

 

مشاهده ی فایل های فلش با Power Flash Player 2011 1.3 Beta Preview 1

 

 

 



قانونی سازی ویندوز خود
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

نرم افزار Windows Loaderجهت قانونی کردن ویندوز سون .قطعا اگر شما هم از ویندوز ۷ یا نسخه های ویندوز سرور ۲۰۰۸ استفاده می کنید با مشکل فعال سازی آن ها رو به رو خواهید بود و باید از آن ها به صورت ۳۰ روزه استفاده کنید. Windows Loader نرم افزاری است که از تمامی نسخه های ویندوز۷ و ویندوز سرور ۲۰۰۸ پشتیبانی می کند و قادر است تا آنها را به نسخه ی کاملا قانونی تبدیل کند. با اینکار دیگر نیازی نیست که نگران مشکل فعال سازی ویندوز خود باشید.

 

 



آموزش نرم افزارهای کاربردی
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

آموزش نرم افزارهای کاربردی
کیفیت تمام برنامه‌های آموزشی بصورت کاملاً تعاملی (Interactive) و دقیقاً مشابه CD های آموزشی می‌باشد. برای اجرای هر یک از برنامه‌های آموزشی، کافیست گزینه مورد نظر خود را از منوی مربوطه انتخاب کنید. توجه داشته باشید که گزینه مربوط به یک برنامه آموزشی ممکن‌ است در دو یا چند منو وجود داشته باشد.برای مثال، FrontPage هم در شاخه Office هم در شاخه طراحی وب قرار دارد. با انتخاب هر یک از برنامه‌های آموزشی، فایلهای ابتدایی لازم در مدت بسیار کمی به کامپیوتر کاربر منتقل شده و برنامه اجرا میشود. نکته مهم آن است که برنامه در حال اجرا، بطور خودکار شروع به بارگیری فایلهای لازم خواهد کرد.یعنی اگر کاربر در قسمتی از برنامه در حال آموزش باشد، بقیه قسمتهای برنامه پیشاپیش در دیسک سخت ذخیره خواهند شد.

 

 



کاهش چربی خون با گیاهان دارویی
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

کاهش چربی خون با گیاهان دارویی

hee350  کاهش چربی خون با گیاهان دارویی



مترجم پدیده نسخه 9
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

مترجم مشهور پدیده که به سادگی متون و جملات انگلیسی شما رو به جملات فارسی ترجمه میکنه!

در نوع خودش تقریبا تک هست و نمونه ایی نداره و میشه گفت بهتر از دیگر نرم افزارهای ترجمه ماشینی هست.
جدیدترین نسخه ی مترجم متون انگلیسی به فارسی پدیده است که محصول شرکت اصفهانی جویا می باشد. این مترجم نسبت به دیگر محصولات رقبای خود همچون پارس بهتر و راحت تر عمل می کند.حالا این مترجم پدیده چه هست و چگونه عمل می کند؟ مترجم پدیده متن انگلیسی را به فارسی ترجمه می‌کند. برای توضیحات و دریافت نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه فرمایید .